Free background from VintageMadeForYou

donderdag 3 mei 2012

Vlinders van Vellumpapier en alcohol inkt

Hallo allemaal,

Ik kwam een filmpje tegen op YouTube hoe je vlinders kunt maken van vellumpapier en alcoholinkt. Ik vond ze zo leuk dat ik ze gelijk ook ben ga maken.

Dit zijn de filmpjes ( ik moet er even bij zeggen dat het irritante filmpjes zijn, praten en lachen veel, maar het gaat er om hoe je ze maakt).
Deel 1

Deel 2

Dit zijn de vlinders die ik gemaakt heb ...



Deze is gemaakt met de kleuren alcohol inkt Hazelnoot en Zalm. Embossingpoeder WOW Pastel Peach
 (nu verkrijgbaar bij Jacobi Drachten met 10% korting).


Deze met alcohol inkt Raspberry en Stream, WOW embossingpoeder Metalic Copper


Dit was mijn eerste, ik heb een beetje te veel lijm gebruikt, maar toch vind ik hem wel geslaagd.


Succes als jullie het uit gaan proberen, het is leuk om te doen.

Tot de volgende keer ....






10 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Kethy,
    wat leuk dat je weer een filmpje delen wilt,
    ik ben ook helemaal dol op de Youtubefilmpjes!
    Je vlinders vind ik geweldig mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tijdens het bloghoppen kwam ik bij je terecht. Ik wil je uitnodigen mijn nieuwe blog een keer te bezoeken als je zin hebt. Het adres is www.noortje-design.blogspot.com en je kunt tot vanavond 21.00 uur een Trouvaille machine winnen ter waarde van € 129,00. Ik hoop je snel een keer te zien!

    Liefs,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kethy

    Wat zijn ze prachtig, leuk om weer iets nieuws re ontdekken.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge, dat is leuk zeg en wat mooi gemaakt!! Ziet er super uit!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn erg mooi geworden.

    Groetjes,
    Magriet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn erg mooi geworden.

    Groetjes,
    Magriet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw deze zijn echt prachtig !!!!
    Dat heb je weer ontzettend knap gedaan!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Kethy,
    Je vlinders zijn wondermooi gelukt. Ik vind het ook leuk om zo te spelen met Alcoholinkt. Ook op aluminium krijg je een prachtig effect. (zie mijn tutorialrubriek)
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kei goed gelukt Kethy!
    Ik vind zelfs je eerstelingetje prachtig!
    Je hebt " skon vlinderkes" gemaakt zou mijn opa op z'n brabants hebben gezegd!
    Ze doen niet onder voor gekochte exemplaren hoor!
    Fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Kethy,prachtig zoals je die vlinders hebt gemaakt,meteen de eerste keer al zo mooi,ziet er heel teer en sprookjesachtig uit. Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen