Free background from VintageMadeForYou

zondag 20 mei 2012

Workshop van Soraya .. een hele leuke en gezellige dag

Hallo allemaal ...

Gisteren heb ik een workshop gevolgd van Soraya bij Guida van Love Scrapping & More.
Het was een hele gezellige dag en ook goed verzorgd, wat lekkers bij de koffie/thee .. een heerlijke lunch. Dat kon niet beter. We waren maar met een klein groepje in totaal met z'n 6-en incl. Soraya en Guida.
Maar dat mocht de pret niet drukken en zo kregen we natuurlijk ook alle aandacht LOL.

We hebben een heel mooi boekje in een doosje gemaakt van de papierlijn Graphic 45 "An ABC Primer".
Het was heel leuk om te doen .. het boekje is klein (plm. 10x10), maar genoeg ruimte voor foto's en tags.

We gingen aan het einde van de dag allemaal met een heel mooi boekje naar huis.
Voordat we naar huis gingen natuurlijk nog lekker rond geneusd in Guida haar leuke winkeltje. Echt een aanrader om daar eens een kijkje te nemen (als je in de buurt bent).

Hier volgen de foto's:

Hier zit het boekje in het doosje .... maar de buitenkant is ook even de moeite waard. Er hangt een mooie grote S aan van Soraya.


En daar komt de aap uit de mouw .. het boekje. Het boekje kan van 2 kanten open, dus bekijken jullie het maar eens rustig.







Volgens mij heb ik niets te veel gezegd toch?? Prachtig he.

Soraya en Guida .. heel erg bedankt voor de gezellige dag die jullie mij bezorgd hebben. De volgende keer ben ik vast en zeker weer van de partij!!

Allemaal nog een fijne zondag verder .. geniet lekker van het mooie weer (eindelijk).










15 opmerkingen:

  1. Zeker een heel leuk boekje, wat een mooi papier is ervoor gebruikt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig boekje!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw zeg veel over gehoord maar nu kan ik het eindelijk zien!
    Knap dat jullie dit mooie modelletje gemaakt hebben, jammie dat papier, ik heb het ook in huis.
    Wat een heerlijke aandacht met zo'n klein clubje , luxe hoor!
    Dit is echt een boekje waar je elke dag nog van gaat genieten net zoals ik dat doe van jouw boekje!
    Guida heeft een fijne winkel met goede service tenminste ik weet dat van haar webwinkel en Soraya is de queen van de romantische mini boekjes, beter kon je het niet treffen!
    Geniet van een fijne warme week.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kethy

    Wat een supermooi boekje, erg leuke workshop zo te zien.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi gemaakt!!

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kethy,

    Erg leuk geworden.
    Zie hem nog wel in het echt zeker?

    Groetjes Magriet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kethy,wat een mooi boekje maar het lijkt me best ingewikkeld.Ik vind miniboekjes zo leuk,je kan ze mooi aankleden en ook leuk op een tafeltje leggen en mensen vinden het altijd leuk om in te neuzen.Jullie hebben ook heel mooi papier gebruikt Toch lijkt me een klein clubje ook zijn charme hebben net wat je zegt alle aandacht!Geniet er maar van,fijne avond,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dit is gaaf!!! Wat is dit weer een kunstig werkje van je. Ik geloof mijn ogen niet dat je zoveel geduld kan opbrengen want ik zie overal leuke hoekjes en kantjes, je raakt er niet op uitgekeken hoor :))
    Fijne week, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi kethy, heerlijk een kleine groep om te werken heb je tijd om veel te vragen. Echt super mooi gemaakt, jammer dat ik niet veel tijd heb om workshop's te volgen. Mijn complimenten XXX Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Graag gedaan Kethy! :-) Hij is echt super geworden. Ik vond het ook erg gezellig zaterdag. Tot de volgende keer! hug, Soraya x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet er dat beeldig uit Kethy! Jullie zullen zéker een ongelooflijk gezellig middag hebben gehad, hele gave workshop en het resultaat is er helemaal naar, echt top!! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw kethy wat een prachtige creatie weer!

    Dit was zeker een creatieve en vast heel gezellige middag!
    Het resultaat mag er zeer zeker zijn!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat is dit schitterend, blijf er naar kijken! Super mooi!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Kethy,
    wat een gaaf boekje heb je gemaakt op de workshop!
    Wat een prachtig papier!
    daar mag je met recht trots op zijn!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat mooi!Een boekje om steeds weer even in te kijken, er is zo veel te zien.
    groetjes,imke

    BeantwoordenVerwijderen