Free background from VintageMadeForYou

zondag 24 juni 2012

Geboortekaartje voor een lief klein ventje

Hallo allemaal,

Deze keer heb ik een geboortekaartje die ik jullie wil laten zien. Mijn collega/vriendin is op 12 juni bevallen van een gezonde zoon "Nils". Na een moeilijke zwangerschap is hij met de keizersnee gehaald. Alle 9 maanden is mijn vriendin misselijk geweest tot de laatste dag aan toe. Steeds moe, geen drukte om zich heen kunnen verdragen. Zelfs nog opgenomen geweest wegens uitdrogingsverschijnselen, dus al met al een moeilijke zwangerschap.
Maar kleine Nils is er en heeft (zoals ik heb vernomen) de misselijkheid meegenomen. Natuurlijk niet dat hij nu misselijk is, maar de moeder voelt zich al stukken beter. Ze zijn inmiddels weer thuis. En nu kan ze samen met haar man en zoontje Finn lekker genieten van hun kleine spruit.
Daar kon ik natuurlijk niet een klaar gekocht kaartje naar toe sturen, dus heb ik een speciale kaart voor hun gemaakt.

De kleine Nils ..

Finn zo trots als een pauw met zijn nieuwe broertje ..










Esther, Renè en Finn .. nogmaals gefeliciteerd met jullie kleine Nils.
Geniet er maar lekker van en ik kom gauw langs.




10 opmerkingen:

  1. Leuk die kaartjes.
    Enne......wat is dat toch altijd geweldig he, die kleine mini mensjes.....
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje en prachtig papier! Leuke foto's van de kleine en zijn grote broer.

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Kethy,
    wat een lief prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kethy

    Wat een mooi kaartje voor een heel mooi kindje, leuke foto van Finn en Nils samen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat een schatje en lief die foto van de twee broertjes samen!
    Ik had je speciale kaart natuurlijk al als voorproefje gezien, schitterend model en mooi met dat kant!
    Daar zul je de trotse ouders zeker heel blij mee maken!
    Fijne avond
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Kethy, ik ben hier gekomen via Maia en je hebt een schitterende blog, ik ben gelijk lid geworden, ook je filmpje op youtube van het mini album is geweldig.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ηi there Dear, are yοu in fact νiѕіting this ωeb site dаіly, if so aftеr that you will
    dеfinitely get plеasant knοwledge.

    Feеl free to surf tο my pagе - kraamkado.Wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veгу nісe blog post.

    I absolutеlу apprеciate this website.
    Τhаnκs!

    Feel frее to surf to mу blog:
    babydeken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I reallу lіkе yοur blog.

    . verу nice coloгs & theme. Dіԁ you dеѕign this webѕitе yourself oг ԁіd you hiгe ѕоmeone to ԁo
    it for уou? Plz reρly аѕ I'm looking to design my own blog and would like to find out where u got this from. cheers

    My blog post Kraamcadeau met naam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Generally I ԁon't learn post on blogs, however I would like to say that this write-up very forced me to try and do so! Your writing style has been amazed me. Thanks, very nice post.

    Feel free to visit my website :: kraamcadeau kopen

    BeantwoordenVerwijderen