Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 16 juni 2012

Mijn eerste Mini-album op YouTube

Hallo allemaal ....

Eindelijk is mijn eerste mini-album klaar. Het is wel leuk om er foto's van te maken, maar ik wilde er eigenlijk een filmpje van maken. Dan krijg je toch net even anders een indruk van het boekje.
Ik dacht .. Och, zo gedaan toch?? Maar nee, dat viel tegen. Eerst bedenken waar je de camera moet neerzetten zodat ik mijn beide handen kan gebruiken. Toen moest ik nog verzinnen hoe het boekje een beetje stevig kon staan. En dan met het filmen begonnen en bekijken of het goed overkomt . Op YouTube bekijken hoe je het moest uploaden, dat was vrij eenvoudig alleen duurde het wat erg lang (zo'n 2 uur). Daarna een achtergrond muziekje uitgezocht en nu staat hij dan eindelijk online.
Natuurlijk wil ik dit graag met jullie delen en ik hoop in de toekomst meer filmpjes te maken. Het is toch wel erg leuk, en als je eenmaal weet hoe het moet gaat het ook wat sneller. Maar dat is met alles zo :-).

Neem je tijd en ga gezellig met me mee op reis door mijn mini-album.


Het was heel leuk om dit boekje te maken. Het is een soort eerbetoon aan mijn overleden ouders. Het boekje heet ook niet voor niets "Memories". Hij is me erg dierbaar geworden en heeft een mooi plaatsje gekregen in de kamer, zodat ik hem steeds kan pakken om hem te bekijken.

Voor iedereen een fijne zondag toegewenst, en tot de volgende keer ...


11 opmerkingen:

  1. WAUW SUPER FORMIDABEL FANTASTISCH KNAP gemaakt dit boekje Kethy!
    Prachtig zijn de details, je geboortekaartje zooo schattig!
    Mooi ook dat gestempel op stof , leuk om tags in te stoppen!
    Jij doet zeker niet onder voor Soraya hoor , ik vind het allemaal knap gemaakt.
    Een heel mooi eerbetoon en een fijne herinnering aan je lieve ouders.
    Geniet er nog vele en vele keren van dat ga ik zeker ook doen want in 1 keer zie je lang niet alles.
    Fijn weekend
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kethy,dat is zeker een prachtig eerbetoon aan je ouders,heel mooi met veel verschillende technieken erin,prachtig en zo dik,echt een "steeds opnieuw kijk boekje"dank je voor het delen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, wat een prachtig boekje heb je gemaakt. Ik heb mijn ogen uitgekeken, wat valt er enorm veel te zien. Zoveel mooie details, schitterend gewoon. Een heel bijzonder eerbetoon aan je ouders.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt prachtig geworden Kethy!!!
    Knap gemaakt met al die verschillende prachtige details en technieken!
    Je weet niet waar eerst kijken, ik heb je filmpje zelfs 2 x bekeken :D
    Nogmaals heel erg mooi en zeker een prachtig eerbetoon!!!
    Ik kijk al uit naar het volgende ;)

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar Kethy, wat een ontroerend mooi album heb je gemaakt om je ouders te eren, het is een heel bijzonder, persoonlijk, warm, liefdevol eerbetoon geworden. Zulke adembenemend mooie details, prachtig kant, prachtige foto's en zo kan ik nog wel even doorgaan. Hieruit blijkt wat een enorme liefde je voor je ouders voelt, heel herkenbaar en heel mooi. Een heel vertederend album. Liefs, Ira
    irascreacorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kethy

    Wat is dit boekje mooi, je kunt zien dat het met heel veel liefde is gemaakt. Je hebt mooie technieken gebruikt, erg mooi vind ik ook de delen met stof waar je weer dierbare foto's in hebt gedaan. Een mooi eerbetoon aan je ouders.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kethy, wat een adembenemend mooi mini-album is dit geworden. Een heel mooi eerbetoon aan je vader en moeder. Een hoop foto's doen me denken aan die van mijn vader en moeder, ze waren 23 Mei 55 jaar getrouwd, dus ik had in een fotoalbum zitten snuffelen en daar was natuurlijk ook mijn geboortekaartje;-). Ik ben een beetje spulletjes aan het verzamelen van wat ik nog niet heb om een album te maken. Heb al wat contact gehad met Soraya, dus het komt vast goed. Het is totaal iets anders als dat ik tot op heden gedaan heb maar het is ook weer een enorme uitdaging;-).

    Lieve groetjes en een fijn weekend,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Kethy, het is een plaatje geworden! Wat een prachtig eerbetoon aan je ouders. Heel mooi gedaan! Je zal er wel veel werk aan gehad hebben. Liefs, Soraya x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Kethy! Wat een geweldig mooi eerbetoon aan je ouders en wat heb je er een werk van gemaakt en de materialen die je hebt gebruikt...echt top! Mooi de zelf gemaakte bloemen en ooooh al dat mooie kant.....

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Kethy, wat een supermooi boekje heb je gemaakt! Een heel mooi aandenken aan je ouders, je kan zien dat er zo veel liefde in schuilt bij het maken ervan! Ik kreeg er tranen van in mijn ogen en ik heb genoten van het zien van je creatie. En wat een mooie achtergrond muziek heb je erbij gekozen! Dank je wel voor het delen ervan.
    Liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen