Free background from VintageMadeForYou

zondag 3 juni 2012

Tag en kanten bloem

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer. Het heeft eventjes geduurd. Ik ben 2 weken geleden achterover gevallen in de tuin. Ik was bezig in de tuin met een klimop toen de steen onder mij ging rollen. Ik rolde dus mee .. kwam eerst op mijn staartbotje en toen op mijn hoofd terecht. Op dat moment zag ik dus eventjes sterretjes. Er kwam gelijk een grote bult op mijn hoofd en kreeg gelijk barstende hoofdpijn. Ik ben even een poosje blijven liggen en toen voorzichtig overeind gekrabbeld. Binnen heb ik gelijk ijs op mijn hoofd gelegd en 2 paracetamolletjes ingenomen en ben toen op de bank gaan liggen. Ik ben even in slaap gevallen en toen ik wakker werd was mijn hoofdpijn gelukkig afgezakt. Ik ben voor de zekerheid toch even naar de dokter gegaan, ik had een fikse bloeduitstoring op mijn hoofd en een schaafwond. Verder was alles gelukkig goed, maar moest het toch maar eventjes rustig aan doen. Ik ben gelukkig alweer aan het werk en het gaat goed. Er zit nog een klein bultje op mijn hoofd maar die zal t.z.t. wel weer afzakken.

Voor vandaag wil ik een leuke tag en een mooie kanten bloem laten zien.
De tag heb ik een beetje een beetje in Soraya-stijl gemaakt. Het idee van de bloem heb ik van YouTube.  Aangezien ik helemaal niet handig ben met naald en draad, moest er toch een alternatief zijn. Die heb ik dus gevonden .. heel leuk om te doen en zo klaar, bekijk het filmpje hieronder maar eens.


Hieronder zie je mijn resultaat:



Het strengeltje kraaltjes komt van de Xenos en het veertje had ik nog ergens liggen. Toch een heel mooi geheel geworden toch?

Nu mijn Tag. Ik heb een beetje afgekeken bij Soraya en zij had een hele leuke embellishment gemaakt van een bottlecap. Met een kartonnen bloemetje erachter heb je iets leuks voor op een kaart, tag of mini-album.
Je plakt een leuke fotootje in het dopje en deze giet je dan vol met Glossy Accent. De rand van het dopje heb ik bewerkt met een witte paintdabber.


De mooie stans van Tim Holtz "Birdcage" kan je ook leuk gebruiken om er weer een tag of foto achter te doen.


De vlinder bovenop het vogelkooitje is ook handgemaakt. Die uitleg heb ik al gegeven in een voorgaande post.


En zo ziet de tag er in zijn geheel uit. 


Ik wens jullie alvast een fijne week toe, hoop dat het zonnetje weer wat gaat schijnen en de temperatuur wat op gaat lopen.




14 opmerkingen:

  1. wat een goed idee van dat bloemetje, dat ga ik onthouden.
    en beterschap gewenst!
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kethy

    Wauw wat een mooie bloem en een waanzinnig mooie tag.
    Er komt altijd iets mooi's uit jou handen en ik geniet er enorm van.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meid, wat een verhaal zeg... Je zult wel geschrokken zijn van die onverwachte val! Het heeft gelukkig geen gevolgen gehad voor je creativiteit want die is onverminderd gebleven! Vind het resultaat van je bloem echt super, onwijs gaaf! Liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ai Kethy wel voorzichtig aan doen hoor, je kan wat dat betreft lelijk terecht komen.
    Je tag is weer grandioos geworden, mooie materiaal/kleuren combi. Je kanten bloem is schitterend geworden.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Kethy,
    woow dat is een nare val geweest,
    wees maar voorzichtig en laat het goed genezen!
    Je bloem vind ik allermooist!
    Je tag ook weer!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht ineens, oeps vergeten te kijken naar je nieuwe header....wauw die is prachtig zeg en ik weet natuurlijk wat er op die foto staat haha!
    De tag is echt heel erg mooi met die bierdop, iets om vaak te maken want het past overal bij.
    Ooo, dus die bloem had je n.a.v. het filmpje gemaakt, ik had al een voorproefje prachtig en zooo leuk om te doen.
    Ik heb ook al een minibloempje gemaakt.
    Crea keetje is een super naam voor je hoor!
    Fijne week
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt niet zo fijn zeg!! Wat een nare val!
    Gelukkig dat je weer opknapt!
    Je bloem en tag zijn prachtig!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Poeh Kethy, wat een geluk dat je weer hersteld bent van je val. Goed toch dat je een weekje rust hebt gehouden.
    Je bent weer flink creatief bezig geweest zeg, mooie tags en die bloem is prachtig!
    Net als je header trouwens;)))
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Kethy, dank je wel voor het volgen van mijn blog. Kijk mijn ogen uit en blijf je dan ook zeker volgen. Je tag vind ik geweldig mooi! Leuke materialen en je bloem is superssss!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Kethy, wat zit een ongeluk toch in een klein hoekje hè? Ik hoop dat het inmiddels weer helemaal goed met je gaat. Wat een prachtige tutorial zeg, ik heb zoveel kant en ga toch ook eens een poging wagen om er een prachtige bloem van te maken (de tijd ontbreekt op dit moment een beetje om echt te freubelen, we zijn met het huis bezig). De bottlecaps vind ik ook een erg leuk idee, ik zal eens kijken of het ook met bierdopjes gaat, die ik dan wel eerst even wit maak, wie weet.

    Lieve groetjes en een fijne zondag,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is more important than ever in a world where there are dozens of different audio formats.

    This means that everyone in the whole wide world can access this new
    kind of radio and you are assured that the programs as well as the
    list of radio stations you are listening to are all automatically
    updated. There are many websites that bring to
    people radio channels for their personal entertainment.


    Here is my site - radio flyer snail ride on

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Like any game, when we stay within the rules, we score,
    and when we play outside the rules there of
    course is a penalty. Age Level - A good factor to write about
    is the appropriate age level for the video game that you are reviewing.

    t love the unself-conscious little boy or girl, the undaunted miniature explorer who moves with unbridled enthusiasm to experience life.


    Visit my weblog :: mouse click the up coming article

    BeantwoordenVerwijderen
  13. The developers are saying that Defiance is a pixel perfect shooter, so if you
    aim at your target's head it WILL be a headshot instead of the invisible dice rolling a 5 and telling you that you somehow missed. Imagine never having to worry about what to wear to work, and even the infuriating traffic jams that never seem to end. The main reason why you would want to do this is simple, you can unlock the true potential of your purchase.

    Stop by my website :: www beneficial com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. "Worked All Zones Award" is the same concept with time zones.
    They also apparently believe that their customers who like a particular song they hear on the radio, are likely to purchase that song, which could add to downloads from i - Tunes.
    These channels offer a variety of genres for the user.


    Also visit my site; radio Jambo Facebook

    BeantwoordenVerwijderen