Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 24 juli 2012

Sarah gezien en 2e mini album online

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat gepost heb, maar door de drukte e.d. is het er even niet van gekomen.

Maar ik heb wel wat te vertellen hoor ...

Afgelopen zaterdag heb ik mijn 50e verjaardag mogen vieren. Sarah ben ik inmiddels al tegen gekomen en ze valt me voor 100% mee ha ha.
Het was een hele mooie dag ... echt om er op terug te kijken.
"s Avonds ben ik met een vriendin naar een show van Derek Ogilivie geweest in Groningen. Daar hebben we geen spijt van gehad, een hele indrukwekkende en mooie show. Jammer genoeg geen reading gehad maar toch eens mooi om mee te maken.


Nu nog een ander nieuwtje .. ik heb net mijn 2e mini album geupload naar YouTube, dus hij staat online.
Jammer dat hij af is, nu maar weer op naar het volgende project.
De video is in 2 delen om het niet anders kan op YouTube, mijn video was een beetje aan de lange kant. Je mag maar 15 minuten uploaden en die van mij was over de 16 minuten.
Dus gisterenavond uitzoeken hoe je zo'n video moet spiltsen e.d., maar het is gelukt.

Hier komt hij:






Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Tot de volgende keer, nu even genieten van het heerlijke weer (heb ik even mazzel dat ik nu net een weekje vakantie heb)



7 opmerkingen:

  1. Hoi Kethy,
    Wat is het mooi geworden. Wat een werk heb je er aan gehad zeg. Grappig je bent op dezelfde dag jarig als ik. Alleen ben ik een stukje ouder dan jij haha.
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Kethy,
    Da's een super de luxe album geworden. Proficiat voor je creativiteit en zeker voor je volharding om zo iets moois te maken.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kethy,nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat een werk heb je van dit album gemaakt!Volgens mij ben je er wel even zoet mee geweest,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte proficiat met je verjaardag Kethy, hoop dat je hebt genoten van een mooie dag! En ach, wat is nou 50, da's tegenwoordig toch gewoon het nieuwe 40 ha ha ha! Prachtig album heb je weer gemaakt, enig enig! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eindelijk kan ik je mooie album nu bekijken!
    Echt een pracht werkstuk en wat een mooie technieken heb je weer allemaal gebruikt!
    Die afdrukjes en al de mooie boekjes veel werk zeg maar oooo, zo mooi gemaakt!
    Die filmpjes zijn echt genieten en super goed opgenomen, knap in- en uitgezoemd met je nieuwe statief!
    Dit is iets om nog vele keren te bekijken en van te genieten.
    Geniet ook van deze heerlijke vakantie week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Kethy,
    allereerst van harte met je verjaardag, wisseling van nummertjes, enjoy the club van 50!
    ik heb ook niet zoveel in blogland rond gestruind, dit in verband met het prachtige zomerse weertje,
    als ik mijn rondje heb gedaan zal ik je filmpjes even bekijken, knap hoor!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Kethy. Wat maak jij een prachtige dingen zeg. Supper, mooi in balance fijn kleur gebruik. Ik heb mij aan gemeld als volger, wil graag zien wat voor mooies jij nog zult gaan maken. Je blog ziet er ook prachtig uit. En dan zelf filmpjes maken op you tube klasse hoor. Ik ben ook pas begonnen met een blog.
    www.annekescardart.blogspot.com Nog lang niet zo profesioneel als die van jou hoor.
    Veel succes, bedankt voor het delen en groetjes, Anneke Voskuijl

    BeantwoordenVerwijderen