Free background from VintageMadeForYou

zondag 8 juli 2012

Voorproefje op mijn 2e mini-album

Hallo allemaal ...

Alvast een voorproefje van mijn 2e mini-album. Het is dus een lekker makertje ha ha.
Ik ben nog druk bezig met het album, maar ik wilde dit alvast even met jullie delen.


Ik kan alvast vertellen dat het mini-album over mijn " My Two little darlings" gaat. 2 kleine viervoetertjes .. ook wel katertjes genoemd.

Ik hoop dat ik het gauw aan jullie aan kan laten zien.

Allemaal nog een fijne zondag toegewenst.



6 opmerkingen:

  1. Nou,,,, Kethy het ziet er nu al veelbelovend uit, kan niet wachten tot het volgende filmpje.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat professioneel zeg dat filmpje en zulke mooie muziek!
    Mooi zeg die detailfoto's, jij bent gewoon een prof hoor!
    Ben ook heel benieuwd naar het geheel.
    Fijne avond
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Kethy, het ziet er nu al fantastisch uit, ben heel benieuwd als het af is.

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Kethy,
    wat een leuk voorproefje heb je gemaakt, knap hoor zo te filmen!
    Ziet er heel professioneel uit!
    Ben benieuwd naar je creatie!
    Groetjes van Daatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kethy,
    Wat een mooie inspirerende blog heb je. En zo mooi met tutorials er bij. Ik ben daarom maar volger geworden. Je maakt zulke mooie dingen dat ik daar niets van wil missen. Zelf blog ik nog niet zo lang maar ik vind het heel erg leuk om te doen, misschien neem je eens een kijkje bij mij?
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen