Free background from VintageMadeForYou

maandag 27 augustus 2012

Een vintage fotolijstje

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat op mijn blog geschreven heb, maar hier ben ik weer ....
Deze keer kom ik met een fotolijstje, gekocht bij de Action.

Het achtergrondpapier is van Prima Marketing en ik heb deze eerst behandeld met Gesso.
Daarna heb ik met een sjabloon en Modeling Patste er wat reliƫf op gemaakt. Deze wat kleur gegeven met Metallic Rubons.

Een leuk plaatje van een vintage meisje van internet geplukt, deze bewerkt met Distress inkt; Vintage Photo en Walnut Stain.
Het plaatje heb ik opgeplakt met servettenlijm en ook over de foto zelf heen gesmeerd.
De bloemen zijn van Prima Marketing. Een stuk kippengaas van een collega (je kan tenslotte alles gebruiken LOL).
Het stukje lint is van Atelier Laura en de oude sleutel he ik van een vriendin gekregen.
De teksten "Dream" en "Believe" komen van het internet.
Het horolge is een plaatje en over de wijzerplaat zit Glossy Accent, nu lijkt het alsof het een echt horloge is.

En dan nu de foto's .... ik hoop dat jullie het leuk vinden.


Wat detailfoto's:






Dit was het weer voor deze keer.
Nog een paar dagen (zaterdag) en dan ga ik met mijn vriendin naar de Knotsgekke Scrapdagen in Zwolle. Daar zijn we vorig jaar ook geweest en hebben toen een hele leuke dag gehad. We gaan er vanuit dat het dit jaar ook weer gezellig wordt. Het is een hele leuke hobbybeurs .. echt een aanrader.

Tot de volgende keer ....








7 opmerkingen:

  1. Ik vind het HARSTIKKE leuk!!
    Mooi gemaakt, staat vast prachtig aan je muur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Leuk die detailfoto's en zoals je alles hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kethy

    Wat een schitterend fotolijstje met mooie details.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat is mooi geworden!
    Wat mooi is zo'n simpel lijstje dan!
    De klok mooi zeg en dat plaatje is ook mijn favouriet, staat hier ook op mijn hobby tafel.
    Mooie bewerkingen heb je gedaan, een heel uniek lijstje!
    Fijne avond
    Liefs Mai

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kethy, wat superrrrr mooi is het geworden, zoveel prachtige details en een hele lieve uitstraling :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kwam via via op jou blog en ik was verkocht wat maak jij een mooie creaties ben gelijk volger geworden ik ben pas begonnen met vintage dus kom vaak bij je kijken complimenten voor je hele mooie blog

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En...
    Nog veel gekocht in Zwolle?
    Ik ben, samaen met mijn oeder, donderdags geweest. Niet veel gekocht, wel een hele leuke dag gehad;-)

    Mijn blognaam is gewijzigd (zomaar bedacht, maar misschien niet zo slim?!)
    www.postvandaphne.blogspot.nl Hier kun je mijn oude vertrouwde blog weer gewoon volgen hoor.
    Tot gaauw, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen