Free background from VintageMadeForYou

woensdag 28 november 2012

Little Tussie Mussie

Hallo allemaal,

Vanavond lekker aan de knutsel geweest. Ik heb een lief klein Tussie Mussie gemaakt.

Ik kreeg de inspiratie van Rosanne, zij heeft een kanaal op YouTube onder de naam Roxycar11.
Het is een leuk werkje om er even tussendoor te doen.

Ik ben momenteel bezig met een kerstswap. De opdracht is een "abnormale" te maken in kerstsfeer.
Zodra hij af is en de diegene voor wie hij is heeft hem gekregen post ik hem op mijn blog.

Dit is de video waar ik het idee gezien heb:



En dit is mijn Tussie Mussie geworden:


Het is alweer laat. De tijd gaat snel als je even bezig bent. Ik wens jullie allemaal een goede nacht
en tot de volgende keer.



5 opmerkingen:

  1. Hee daar, wat zie ik nu.....gelukkig weer energie terug om te scrappen en wat prachtigs te maken!
    Wat een leuke soort mini cone heb je gemaakt, ziet er heerlijk vintage en fantastisch uit!
    Dank voor de filmpjes erbij.
    Fijne dag
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Kethy,
    Dat ziet er mooi uit!
    Prachtig gemaakt!
    Leuk dat je weer een verwijzing hebt gedaan naar aulke mooie filmpjes!
    Bedankt!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kethy, wat ontzettend leuk geworden zeg. Heb ook het filmpje even bekeken. Zo langzamerhand begin ik weer een beetje terug te keren in de werkelijkheid en zoek ik weer wat meer mijn freubelspulletjes op. Op het moment is het vreugde en verdriet, het ligt zoooo dicht bij elkaar. Half december komt de nieuwe pup.

    Lieve groetjes en een heel fijn weekend,
    We spreken elkaar weer,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ellen ...

      Dank je wel voor je reactie. Het is een leuk werkstukje om te maken.
      Wat is je blogadres? Ik kan namelijk niet op je blog komen.
      Wat een mooi vooruitzicht dat je half december een puppie krijgt.

      Liefs, Kethy

      Verwijderen
  4. Hallo Kethy, wat maak jij leuke dingen, ik vind het ene al mooier dan het andere. Darom ben ik gelijk volger geworden.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen