Free background from VintageMadeForYou

zondag 11 november 2012

Mijn eerste "Altered Letter"

Hallo allemaal ...

Ik ben er weer. Ja ja .. twee posten op één dag. Al een tijdje was ik bezig met een letter om te pimpen. De letters heb ik bij de Xenos gekocht. Ik heb de letters K en M gekocht van Kisha en Minoe ... mijn twee lieve katertjes.

Eentje heb ik vandaag afgemaakt .. en dit is hem geworden ...


Hieronder volgen de details ...

De embellishments komen van http://www.crafty-emblies.org, ze hebben daar prachtige dingen te koop. Echt een kijkje waard!
De swirl is van de stans van Tim Holtz en de vlinder van Martha Steward.
Het papier wat ik gebruik heb is van Prima Marketing "Nature Garden".


Ik heb met een stencil en Instant Vuller van Action (werk net zo goed als Modelling Paste o.i.d.) een beetje structuur aangebracht. De Instant Vuller heb ik vermengd met wat arcyl verf (het is normaal wit).
Helaas weet ik niet meer waar de klosjes vandaan komen :-(.


Ook de randen heb ik met Instant Vuller bewerkt.


Het kroontje komt ook van Tim Holtz. De bloem is van Prima Marketing.
De kleine bloemetjes van de Kruidvat.


De vlinder is een plaatje van het internet. 


De dress form is ook van Tim Holtz. Ik heb een stukje van het papier uitgeknipt als bovenlijfje. De rok heb ik gemaakt van twee soorten kant.


De rozet is uiteraard ook weer van Tim Holz.


.. het wordt een beetje eentonig (ha ha) maar de filmstrip is ook van Tim Holz.


Dit is dus de acherkant in zijn geheel.



Nou dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk hebben gevonden en dat ik misschien wat inspiratie heb gegeven.
Ik wens iedereen nog een fijne zondag toe .. en tot de volgende keer!




3 opmerkingen:

  1. Prachtige letter Kethy, wow.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig moooooi zeg, je kijkt je ogen uit, prachtig.
    Zoveel mooie details, een lust voor het oog.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zeg da's ook toevallig he, ik was zo'n letter voor jou aan het pimpen, weer een leuk ideetje weg grrrrrrr haha!
    Inmiddels weet ik wel weer iets anders hoor maar je moet dus weer langer geduld hebben.
    Wat een mooie letter is dit geworden, ik had al prive foto's gezien maar het is nog mooier geworden fantastisch zoveel is er te zien!
    Wat een idee dat spul van action, ik loop al eeuwen te zoeken naar betaalbare modeling paste...ik weet waar mijn verpichte wandeling morgen heen gaat dank je!
    Fijne zondag!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen