Free background from VintageMadeForYou

maandag 31 december 2012

Een Kerstgroet


5 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb jij al ver vooruit gepland met dit berichtje haha.
    Mooi dat engeltje he, ik gebruik het altijd overal als beschermengeltje, zo ook bij de babykaart voor Brenda.
    Natuurlijk wens ik jouw ook hele sfeervolle en gezellige kerstdagen en een gezond en creatief 2013 zodat we elkaar nog veel kunnen inspireren.
    Mijn laatste werk van dit jaar gaat deze week op de post maar is nog niet helemaal af....kan natuurlijk weer iets niet vinden haha.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha ik heb het berichtje op 31-12 gezet, zodat het steeds bovenaan blijft staan.

      Het wordt steeds spannender wat jij op de post gaat doen?!

      Liefs, Kethy

      Verwijderen
  2. Natuurlijk wensen wij u ook het allerbeste voor 2013. Dat al uw dromen mogen uitkomen en veel liefde naar u toe mag stromen.
    Liefs
    Patricia en familie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. .....Kethy...

    ik heb een hele mooie kerstkaart gekregen....mij vermoeden is dat het van jou is...ik ben erg verast...en blij....ben er dus even stil van.

    heel veel liefs


    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nelleke,

      Ooh jeeee ... dat kan wel hoor. Je bent de tweede al die vroeg of de kaart van mij was. Ik ben bij sommigen dus vergeten mij naam er in te zetten.

      Sorry .. maar hij is je van harte gegund, ik kreeg vorig jaar ook zo'n mooie van jou. Die hangt hier in de kerstboom.

      Fijne dagen toegewenst ...

      Liefs, Kethy

      Verwijderen