Free background from VintageMadeForYou

zondag 23 december 2012

Kerst Swap voor en van mijn lieve vriendin Esther

Hallo allemaal ..

Hier ben ik even met de kerst swap van en voor mijn vriendin Esther .. zoals beloofd.

Ik ben door Esther enorm verwend ... ze heeft prachtige kerstcreaties gemaakt.
De filmpjes staan inmiddels al op YouTube ....  maar ik wil ze hier ook even met jullie delen. Ik heb 2 afzonderlijke filmpjes gemaakt.

Dank je wel Esther voor je geweldige kerstcreaties, ik heb mijn ogen uitgekeken.

Kijken jullie gezellig mee ....

Dit is de Kerst Swap die ik voor Esther heb gemaakt.
Het bestaat uit een uitgebreide Tag, een Christmas Bag en een Christmas Card.


En dit zijn de prachtige creaties van Esther.
Het bestaat uit een uitgebreide Tag, een Christmas Bag, een Christmas Heart en een Altered kleine letter K.



Voor iedereen veel succes met de voorbereidingen voor Kerst en nogmaals voor iedereen
fijne  kerstdagen.

Tot de volgende keer ....



2 opmerkingen:

  1. Prachtig Kethy!
    Ik heb de filmpjes al voorzien van een reactie en zoals ik al zei, jullie doen niet voor elkaar onder het is werkelijk fantastisch die creatieve hoekjes met details overal!
    Fijne avond
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Kethy,
    wat een geweldige filmpjes, wat hebben jullie dit mooi gemaakt!
    Groetjes en ik wens je fijne feestdagen!
    van daatje

    BeantwoordenVerwijderen