Free background from VintageMadeForYou

zondag 17 maart 2013

Tissuedoosje

Hallo allemaal ...

Het is een beetje stil van mijn kant, maar ik zit niet stil hoor LOL.
Ik ben met van alles en nog wat bezig.

Maar één van mijn projectjes is af en die ga ik uiteraard weer met jullie delen.

Ik had bij de supermarkt weer een nieuw tissuedoosje gekocht, leuk doosje op zich hoor .. maar hij kan natuurlijk mooier.
Dus aan de slag maar weer.

 Voor en Na 


De bovenkant ...


Alle bloemen zijn handmade ... ik heb ze bewerkt met Gesso. 




Hier komen de zijkanten afzonderlijk ...

Deze twee bloemen heb ik niet zelfgemaakt, ze zijn van Prima Marketing.
De vlinders kwam aanvliegen via internet en de klok is een stans van Tim Holtz.


De vlindertjes die je hier ziet heb ik gehaakt, ook weer een leuk werkje om te doen.


Alle randen van het doosje heb ik bewerkt met witte acrylverf gemengd met zand. 
Ik zag dit op YouTube en het geeft een mooie texture aan het geheel. Als je het aanbrengt met een sponsje geeft het een heel mooi effect.


Deze bloem hebt ik gemaakt van canvasstof en weer bewerkt met Gesso.


En zo staat het doosje gezellig op mijn tafel .....



Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb gegeven.
Allemaal een fijne zondag verder en tot de volgende keer!





4 opmerkingen:

  1. Het staat niet gezellig op je tafel, het staat HEEL gezellig op je tafel.
    Leuk gedaan weer, je bent er even druk mee, maar dan heb je ook wat.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Kethy, wat weer een prachtcreatie,
    had weer ogen tekort zoveel mooie details!!!
    Prachtig gewoon veel eer van je werk!!!!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had natuurlijk al een voorproefje gezien via de mail maar op deze foto's is het nog vele malen mooier!
    Wat zit er veel op en aan en wat veel verschillende technieken heb je gebruikt en zelfs mooie gehaakt! Ik houd me aanbevolen voor het patroontje van die schattige vlindertjes erg mooi allemaal een pronkstuk op je tafel!
    Fijne dag, hier schijnt de zon heerlijk!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Do you need free Google+ Circles?
    Did you know that you can get these ON AUTOPILOT AND ABSOLUTELY FREE by registering on Like 4 Like?

    BeantwoordenVerwijderen