Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 2 april 2013

Anonieme berichten op mijn blog!!!

Hallo allemaal ...

Deze keer geen projectje om te laten zien maar ik wilde jullie even wat vragen.



De laatste tijd verschijnen er steeds Anonieme berichten op mijn blog. Ze komen ook gewoon in je mail, hetzelfde als iemand een berichtje heeft achtergelaten.
Het zijn verschillende berichten en ook op verschillende dagen.
Ik heb vorige week al 5 verwijderd maar er staat er nu weer 6 of 7 op.

Mijn vraag is .. hebben jullie hier ook last van. Zo ja, wat heb je er aan gedaan?

Ik vind het behoorlijk hinderlijk worden!!

Ik heb net even op Google zitten snuffelen en kwam het volgende tegen:
(alleen kom ik de optie (niet) Iedereen niet tegen bij de opties,) Ik heb het nu maar op Geregistreerde gebruiker gezet.

http://productforums.google.com/forum/#!topic/blogger-nl/_H6TfHnGIbQ

Wanneer het om reacties gaat kun je deze instellen zodat anonieme reacties niet meer geplaatst kunnen worden.
Dashboard -> Instellingen -> Berichten en reacties
Wie kan reacties achterlaten? -> (Niet) Iedereen

Groetjes, Kethy




14 opmerkingen:

  1. Ja, Kethy, jeg har også været ude for det samme, flere gange, men har bare slettet det, men det er da mærkeligt nogen gider sidder og kommenterer bare for at irriterer andre. knus morkaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh nog geen enkele opmerking, mijn opmerking heb je al via de mail
    maar dit is ook om uit te proberen he haha.
    Ik zie ineens een nieuwe header schitterend hoe krijg je dat toch steeds zo knap voor elkaar.
    Ik hoop dat met je nieuwe instellingen je stalkers minder actief worden, behoorlijk vervelend en ondertussen blijven verwijderen maar.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dat wilde ik je dus net gaan mailen, want toevallig kwam ik dat vorige week tegen, toen ik mijn mail adres aan het veranderen was.
    Toen dacht ik nog "zal ik dat aanklikken, want mijn familie en vriendinnen willen wel eens reageren", gelukkig heb ik heb niet gedaan!!
    is het nu over? Hoop het voor je, want idd erg irritant.
    Groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er inderdaad ook af en toe anonieme berichten opstaan maar als ze gewoon een normaal bericht achterlaten dan vind ik het geen probleem.Vreemde berichten verwijder ik wel, bv. als ze iets van je willen of reclame. Maar dat heb ik nog maar één of twee keer gehad.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello to all, how is everything, I think every one is getting more from this web site, and your
    views are pleasant in support of new people.

    Here is my page - acupuncture weight loss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. No puny one week to drink something with caffeine male
    enhancement device inside it such like coffee or else
    cola. Ironically, you will not get that existence. Penis Enlargement Tablets The principle behind these is to support to raise blood flow to the penis.
    In a few rare cases internal bleeding has occurred in some
    Enzyte users. 2006 Sizer, F. Other tests may also be prescribed.
    However, there are in the tablets.

    Look into my site: http://www.secretenhancers.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook weer een heleboel verwijderd Kethy, heb het ook al omgezet in geregistreerde gebruiker. Dit was voorheen nooit, de laatste tijd is het wel heel erg. Als dit nog niet de oplossing is ga ik weer over op woordverificatie, het zou jammer zijn, maar als het niet anders kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. But there are other ways a student of English can learn the language online.
    You can move to next challenge after that and can
    face other grammatical problems. ESL students may need to take the TOEFL (Test of English as a Foreign
    Language), to show colleges that they have the English skills they need to keep
    up with their professors.

    Also visit my website :: cach hoc tieng anh hieu qua nhat

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Companies will - ever so gently - encourage their employees
    to Male Enhancement Yoga? Weight gain is male enhancement yoga also a fairly rare cyst-causing kidney
    disorder. Exercising makes me hungry. You can be one way to build some
    muscle mass without putting too much effort in
    to it. I was a little difficult.

    Here is my webpage - maxoderm vivaxa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Because of the changed interior environment, a woman can be downright frustrating and it can
    suggest aggression. These are all key elements in helping to keep you tied to old rules?
    This does not always stay put and can become difficult.
    The best way to explore increasing cum load how well a certain technique works
    is to try out double penetration with your male partner
    for more pleasure, the Kama Sutra for different and exciting.


    my homepage - performer5exposed.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We believe it really presents what it's all about cankles - those unfortunate legs that seem to be driven by outstanding execution of four strategic initiatives: protocol integrations, sales-force additions, radiology expansion and interactive marketing. There are women all over breast implant sizes images this country are struggling with their weight.

    My homepage: boob jobs on finance

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoihoi! Erg vervelend hè? Ik zelf krijg ze ook, maar heb gewoon 'anonymous' ooit ind e oude versie geblokkeerd. Weet niet meer of het nu nog kan, maar je kan reacties wel als spam aanmelden. Hoe?
    Ga naar je dashboard van je blog (of via ontwerp bovenin je blog) dan naar reactie en daar zie je al je reacties. Je kunt ze hier aanvinken en dan op de knop spam drukken.
    Hoop dat dit helpt! xxDebbie (debbiestip op YouTube)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb er ook veel last van. Volgens mij kun je er niks tegen doen, alleen de woordverificatie erop zetten. Lastig dat wel.Ze pikken de blogs eruit die veel bezoekers trekken!!

    Fijne zondag.

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HALLO KETHY WAT EEN SUPPERRRRRRRRR BLOG JIJ WERKELIJK GEWELDIG GROETJES RIEN

    BeantwoordenVerwijderen