Free background from VintageMadeForYou

zondag 9 juni 2013

Diverse kaartjes

Hallo allemaal ...

Het is een tijd geleden dat ik wat gepost heb. Maar hier ben ik weer. Ik heb verschillende kaartjes zitten maken.

Laten we maar bij het begin beginnen. Dit is een hangbordje die ik heb gemaakt voor Maia, ze was 7 mei jarig (ja, ik weet het alweer een maand geleden). Er hoort nog een tekst bij maar die ben ik vergeten op de foto te zetten :-(.


Dit is het kaartje wat ik er bij heb gedaan:
(de binnenkant)



De voorkant:


Zelfgemaakt bloemen:




Dit is een kaart die ik vandaag gemaakt heb. Ik heb gebruik gemaakt van Cheesecloth.
Aangezien ik dat hier in Nederland niet kan krijgen heb ik mijn nicht in Canada gevraagd om het voor mij te kopen. Het is daar gewoon in de supermarkt te koop. Van de week kreeg ik het binnen met de post (was maar 4 dagen onderweg geweest). Ik ben er heel erg blij mee, het is zo mooi spul.

Op deze foto kan je het model van de kaart goed zien:


De binnenkant:


Het lijkt net een soort spinnenweb achter het meisje, dat is dus Cheesecloth.


Dan nu de voorkant:


Op facebook bestaat een groep (De Stans Swappers) waar je onderling stansjes kunt ruilen.
De klok is één van de stansjes die ik heb gekregen.


Het stoeltje heb ik ook gekregen. Het is een leuke groep om stansjes uit te proberen voordat je ze gaat kopen.


Tussen de kaartjes door heb ik wat gespeeld met Mixed media:

Modeling paste, verschillende soorten glimmermist, een plaatje van het internet.
Een stukje garen van de Zeeman :-)





Het volgende kaartje:

Een klein simpel kaartje; alles bekleed met papier van de Action.

De voorkant:


De binnenkant:


En als laaste weer een vintage kaart:

Dit wordt wel de tri-shutterkaart genoemd:

Het kaartje is voor mezelf bedoeld voor in mijn scrapboek, mooie teksten wil ik verwerken op kaarten.






Dit was het voor vandaag, Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mee te kijken.

Voor allemaal nog een fijne zondag toegewenst!!







6 opmerkingen:

  1. Wow Kethy,wat mooi allemaal,dit is wel een stijl die ik kan waarderen.Je hebt alles tot in detail mooi afgewerkt,ik heb met studie zitten kijken,práchtig....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo daar ben ik dan even, gezellig ons telefoontje daar straks!
    Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt en dan druk ik het nog zacht uit...FANTASTISCH al die mooie details en bewerkingen.
    De twee kunstwerken die ik op mijn verjaardag van je kreeg worden nog steeds elke dag bekeken hoor!
    Cheesecloth via Canada wat gaaf zeg! Had ik ook maar familie daar haha!
    Je krijgt er een super mooi effect mee op je kaarten!
    De mixed media kaart vind ik ook zo mooi!
    Wat een mooi garen heb je ook gebruikt van zeeman, helaas hebben ze hierin het dorp die winkel opgeheven ..niet te geloven toch, ik mis hier de goedkopere winkels daar moet ik nu 6 km voor gaan.
    Leuk idee om van mooie spreuken voor jezelf een scrapboek te maken....tjoe...weer iets wat ik ook wel zou willen doen!
    Erg mooi de tekst en je laatste kaart hoor!
    Hoeveel keer heb ik nu mooi getypt haha ........Super deze mooie serie kaarten!
    Fijne week!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Kethy,
    wat een geweldige mooie creaties heb je gemaakt, het zijn stuk voor stuk kunstwerkjes !!!
    Prachtig gemaakt!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige crea's weer Kethy, je bent weer flink aan de freubel geweest;-). Ben ook eens even gaan kijken bij die groep en me aangemeld.

    Groetjes en een fijne dag,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige dingen maak je! Allemaal kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Are you looking for free Facebook Followers and Likes?
    Did you know that you can get these AUTOMATICALLY AND TOTALLY FOR FREE by getting an account on Like 4 Like?

    BeantwoordenVerwijderen