Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 30 juli 2013

Gepimpd luciferdoosje met als inhoud een boekje

Hallo allemaal ...

Deze keer wil ik jullie een luciferdoosje laten zien. Ik heb hem voor een zieke (ex) collega gemaakt. Ze heeft vorige week een hele zware operatie ondergaan. Het gaat na omstandigheden weer aardig goed met haar, ze is inmiddels van de IC af.
Ik wilde iets speciaal voor haar maken en toen viel mijn oog op een luciferdoosje.

Ik kwam het tegen bij CreaUniek (als je op de link klikt zie je de werkomschrijving).














10 opmerkingen:

  1. Wouw Kelthy wat mooi dit vintage presentje.
    Heel mooi gedaan. Anneke Voskuijl.
    www.annekescardart.blogspot.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo, Kethy, dat boekje is wel super gaaf zeg!
    Ik ga zo de link daarvan nog eens bekijken.
    Ik had natuurlijk al een voorproefje gehad van je , het doosje is ook geweldig!
    Mooi vintage plaatje en mooie woorden erin.
    Daar gaat je ex collega erg veel kracht uit putten dat is wel zeker!
    Geniet van een fijne zomer week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh wat mooi weer zeg!
    Je maakt echt prachtige dingen
    gr diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Kethy,
    wat een allermooist project zeg,
    leuk dat je de werkbeschrijving hebt doorgelinkt, dit wil ik ook weleens gaan proberen!
    Jou resultaat vind ik zo mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi kethy :) ik hou van jou stijl
    ik kom zeker vaker kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Kethy, heel erg leuk gedaan. Mooie details!!!

    Lieve groetjes en een fijn weekend,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kethy,
    Wat heb je een prachtig project gemaakt van het luciferdoosje, supermooi..groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat is dit prachtig!! Helemaal geweldig!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi boekje op deze manier.
    Ik ben er mee begonnen en wordt dus wel heel anders.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen