Free background from VintageMadeForYou

woensdag 18 september 2013

Matchbox dresser

Hallo allemaal ..

Ik ben heerlijk een weekje vrij. Het weer lokt niet meer om buiten te zitten en tja wat doe je dan?

Jaaaaa ... 's morgens de huishouding en 's middags heerlijk aan het freubelen.

Ik heb een matchbox dresser gemaakt.

Het is zo'n leuk project om te maken dat ik het eigenlijk jammer vind dat het af is LOL.

Je begint met leuke dingen op karton te plakken. Dit verf je allemaal met Gesso.
De ondergrond is patroonpapier en dat verfrommel je tot een prop en plakje op het karton.  


Als alles in de Gesso zit laat je het goed drogen. Daarna ga je over alles met zwarte acryl verf, ook dit laat je weer goed drogen.

En dan begint het leuke van alles het bewerken met Inca Gold en Rub'n'Buff. Alles wat je er opgeplakt hebt komt naar voren.













Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Het idee komt natuurlijk weer van YouTube.








6 opmerkingen:

  1. Ha vakantieganger, heerlijk weertje om te freubelen deze week!
    Ik had natuurlijk al een voorproefje gehad van je prachtige dresser!
    Erg leuk die techniek en super resultaat!
    Schitterende details heb je er op gemaakt zoals de opstaande swirls en het leuke lampje en natuurlijk die gave kleine boekjes met een kat er op!
    Geniet nog lekker van je weekje en tot mails.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk supergaaf ladekastje heb je gemaakt van de luciferdoosjes, heel mooi gedecoreerd. Wat een leuke techniek om het zo tot 1 geheel te maken.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend mooi genaakt Kethy maar dat wist je al.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW Wat mooi Kethy, ik vind het geweldig wat je hebt gemaakt.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit gaaf zeg. Helemaal te gek. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Kethy,
    wat een geweldig mooi project is dit!
    Fijn dat je zo kunt genieten van het knutselen he!
    Ik herken het ook zo!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen