Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 3 januari 2014

De alle beste wensen voor 2014

Hallo allemaal ...

Het allereerst wil ik jullie allemaal een heel gezond, gelukkig en creatief 2014 toewensen.

Het is een hele tijd geleden dat ik wat gepost heb op mijn blog, maar het ontbrak me even aan zin en het kwam er gewoon even niet van.
Dat wil niet zeggen dat ik niets gedaan heb hoor ha ha.

Ik zal de foto's binnenkort gaan verzamelen wat ik na mijn laatste post heb gemaakt.

Dus tot gauw!!




3 opmerkingen:

  1. Nou dan kun je aan de slag Kethy want ik heb al heel veel voorbij zien komen wat je gemaakt hebt!
    Voor jou natuurlijk ook de beste wensen maar ook die heb je al van me gekregen haha....beter dubbel dan niet toch?
    Ik hoop dat we nog heel lang " scrapzusjes" kunnen zijn die elkaar gezellig inspireren.
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reatie. Natuurlijk blijven we "scrapzusjes".. en we blijven elkaar altijd inspireren :-)

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Kethy,
    ja ik miste je eigenlijk al een beetje hier in blogland,
    dus je begrijpt dat ik erg benieuwd ben naar je creaties!
    Voor jou ook de allerbeste wensen en veel knutselplezier in 2014
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen