Free background from VintageMadeForYou

zondag 23 februari 2014

6 notitieboekjes in 1

Hallo allemaal

Vandaag werd ik geïnspireerd door een filmpje van You Tube (zoals gewoonlijk ha ha ).
Ik vond het zo'n leuk idee dat ik er gelijk mee begonnen ben. Ik had nog 6 kleine van de Action en die lagen maar wat te liggen.
Nu heb ik alle boekjes mooi in 1 .. dus er zit nu een mooie cover omheen.

Aan het einde van deze post kopieer ik de link van het You Tube filmpje.














Hier heb ik mijn inspiratie vandaan:


Tot de volgende keer ...




9 opmerkingen:

  1. Hallo Kethy
    ik ben je blog even komen bezoeken.
    weer heel mooi gedaan meis, toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Hiekje ... je had al een voorproefje gehad op facebook he.
      Bedankt voor je commentaar.

      Verwijderen
  2. Hoi Kethy, wat heb je dit mooi gemaakt. Het ziet er prachtig en bewerkelijk uit...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, schitterend en weer super gemaaktKethy!
    Ik zag dat filmpje ook maar jij ziet zoiets en handelt meteen haha.
    Je heb erg mooie plaatjes gebruikt , ik heb genoten van je mooie foto's!
    Fijne avond
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi en vintage. Prachtig.
    groetjes Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kom je toch een leuke dingen tegen op internet he?!!!!
    Jij hebt er echt een prachtig iets van gemaakt.
    Toevallig heb ik op mijn blog ook kleine boekjes staan, die ik voorzien heb van een mooie buiten kaft met een bijpassend potloodje, maar dit idee is weer veeeeeeeel leuker!!
    Bedankt voor de link, ik heb ervan genoten!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Kethy,
    prachtig gedaan zeg!!!
    Heerlijk he dat struinen op You-Tube, ben ook een hele grote fan!
    Jij hebt toch ook wat filmpjes erop gezet?
    En je linkenpagina bezoek ik dikwijls!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe leuk is het om te snuffelen op internet en de you-tube filmpjes te bekijken!!
    En jij zet het meteen om in daden, super leuk om er zo een mooie cover om te maken
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Kethy,

    Via via kwam ik je tegen, wat een ontzettend leuk
    blog heb jij, en je maakt fantatisich mooie dingen
    allemaal. Werkelijk een lust om alles te bekijken.
    Ga je volgen.

    Misschien vindt je het leuk om ook eens bij mij
    langs te komen, je bent van harte welkom.

    Wens je een fijn weekend toe,

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen