Free background from VintageMadeForYou

zondag 2 februari 2014

Altered vintage tin

Hallo allemaal ...

Wat gaat de tijd toch snel, de eerste maand van het jaar is alweer om. Ik had beloofd om mijn blog weer op te pakken dit jaar, bij deze dus mijn eerste post.

Vanmiddag ben ik lekker aan het freubelen geweest en heb een klein blikje waar snoepjes in hadden gezeten (gekocht bij de Xenos)  veranderd in een mooi klein vintage blikje.
De afmetingen van het blikje zijn plm. 9 x 6 cm.



Dit is het resultaat geworden.







Dit is voor het voor deze keer.



8 opmerkingen:

  1. Wauwerdewauw echt fantastisch mooi gemaakt Kethy!
    Ik zag het al op fb maar wat is dit leuk!
    ook de mooie plaatjes en het schattige beertje zijn super en het sfeertje weer heerlijk vintage!
    Ik kijk al uit naar je volgende blogpost.
    fijne week
    liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Maia, ik ga mijn best doen om mijn blog weer wat op te krikken. Het is eigenlijk ook veel te leuk om dit via het blog te delen.

      Verwijderen
  2. Dit is schattig gemaakt Kethy, zal vast een gepriegel geweest zijn, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk gedaan, heb toevallig nog zo'n blikje liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig blikje is het geworden Kethy en wat een schattig klein beertje heb je erbij gedaan, echt enig! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Kethy,
    wat een leuk idee!
    Zo mooi verwerkt met dat ienieminie beertje, prachtig!
    Ben blij dat je weer komt bloggen, ik kijk altijd graag bij je!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kethy, wat een creatief mens bij jij zeg, heb al veel inspiratie bij je opgedaan ben ook erg weg van je altereer book.
    ben meteen volger geworden,zodat ik ideetjes blijf op doen.
    groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen