Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 31 mei 2014

ATC kaartjes en bewaardoos voor de kaartjes

Hallo allemaal ...

Het is alweer maanden geleden dat ik wat gepost heb.
De laatste tijd ben ik helemaal in de ban van de ATC kaartjes,

Zal eerst even uitleggen waar ATC voor staat : Artist Trading Cards.
Het zijn kaartjes met een standaard formaat van 2,5 x 3,5 inch.
Je mag ze niet verkopen alleen ruilen met iemand.

Ik heb er gelijk een leuk ATC doosje bij gemaakt om de kaartjes in op te bergen.








Dit waren wat kaartjes die ik gemaakt heb.

En dit is het doosje waarin ik ze bewaar ...







Dit was het weer voor deze keer ... ik wens jullie een fijn weekend verder en
tot de volgende keer!!


5 opmerkingen:

  1. Oooooo wauw ze zijn echt schitterend Kethy!
    Op het blog zie je ze toch wat mooier en groter.
    Ik had er natuurlijk al een paar gezien maar wat heb je alveel mooie kaartjes gemaakt!
    Ik ben ondertussen ook al de gelukkige bezitster van de twee onderste kaartjes die ik in een mooi mapje kreeg op m'n verjaardag van jou.
    Die staan nu mooi tentoongesteld hier op m'n tafeltje in de keuken en ze staan natuurlijk ook nog op m'n blog en youtube filmpje.
    Geniet van een fijn weekend!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit en hat doosje is ook erg mooi voor de kaartjes.
    Veel plezier ermee.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Kethy,
    leuk dat je weer iets laat zien op je blog!
    Prachtig zeg, deze ATC kaartjes en doosje!
    Mooi gemaakt, ik kijk uit naar je volgende creatie!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk.
    Wat een mooie ATC's!
    Mijn moeder is hier ook zo druk mee (Marja van www.zolderuurtjes.blogspot.nl) en ik ben hier ooit eens mee begonnen. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen in een wereld van creativiteit.
    Nu maak ik van alles, af en toe ATC, maar ook kaarten, canvasjes iets van stof, tekeningen enz enz.........
    Waar je als ATC-er al niet in terecht kan komen.
    Die van jou zijn echt heel mooi en volgens mij kun je ze makkelijk ruilen, er is altijd erg veel vraag naar Vintage ATC's.
    Lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supersssssssssssssss.
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen